Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru do sprzedawcy wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

Dane potrzebne do wysyłki do Paczkomatu:
LOD67N
Miłosława Zajutrek
nr. tel. 500816734
e-mail: miloslawa.z@gmail.com

Dane do wysyłki na adres:
Miłosława Zajutrek
ul. Syrenki 9 m 18
91-496 Łódź
nr. tel. 500-816-734

O fakcie podjęcia decyzji o zwrocie towaru Klient powinien poinformować sprzedającego przed wysyłką zwrotną wysyłając zgłoszenie na adres: turpis@turpis.pl lub pisemnie na adres: Miłosława Zajutrek, ul. Syrenki 9/18, 91-496 Łódź.

Proszę o zapakowanie zwracanego produktu w sposób gwarantujący jego bezpieczną przesyłkę. Nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Konsument ponosi koszt przesyłki zwrotnej. 
Konsumentowi należy się zwrot kosztu wysyłki poniesionej przy zakupie, jednak tylko do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. (w chwili, gdy Klient, chcący otrzymać oczekiwany towar jak najszybciej, wybierze droższy środek transportu, to  nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy, a najtańszym sposobem transportu).

Należność, wynikająca z rezygnacji z zakupu, zostanie zwrócona nabywcy po otrzymaniu przesyłki zwrotnej i ocenie stanu produktów. Rozliczenie nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni, przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru noszącego ślady używania. 

Reklamacja
Wszystkie produkty podlegają gwarancji przez 2 lata od daty zakupu.
W celu złożenia reklamacji napisz do mnie e-mail (turpis@turpis.pl) co jest nie tak, uzgodnimy wtedy dalszy proces (naprawę, wymianę). Naprawa/ wymiana produktu nastąpi do dwóch tygodni od dnia przyjęcia zgłoszenia.